Profiteer nu van 55% Voorjaarskorting!

clock 0 dagen 00:00:00

Profiteer nu van 55% Voorjaarskorting!

Meest gestelde vragen
Wat is de status van mijn bestelling?
chevron-right

Je krijgt na iedere status-update een e-mail van ons. Ontvang je dit e-mailbericht niet? Wellicht is de mail in de 'Ongewenste mailbox' terechtgekomen. Heb je tijdens het bestellen een account bij ons aangemaakt? Dan kun je de status van je bestelling ook bekijken in je persoonlijke account. Log in met je e-mailadres en wachtwoord en je kunt direct de status van je bestelling bekijken.

Ik heb geen orderbevestiging ontvangen
chevron-right

Als je een bestelling bij ons hebt geplaatst, ontvang je direct een orderbevestiging van ons. Heb je de e-mail met orderbevestiging niet ontvangen? Waarschijnlijk is de bevestigingsemail dan in je Spambox (Ongewenste e-mail) terechtgekomen. Open deze box in je e-mailaccount en bekijk of het bericht daar tussenstaat. Is dit het geval, markeer het bericht dan als 'Geen spam' zodat eventuele volgende statusupdates direct in je Postvak IN verschijnen.

Ik kan mijn bestelling niet afronden
chevron-right

Het is mogelijk dat het door een foutmelding of een instelling van je browser niet mogelijk is om je bestelling af te ronden. In dat geval adviseren wij je contact op te nemen met onze klantenservice via ons mailformulier. Vermeld in je e-mail welke foutmelding je krijgt en voeg als het mogelijk is een screenshot of foto van je scherm toe aan je bericht. Onze medewerkers zullen dan samen met jou je bestelling alsnog afronden, zodat je zo snel mogelijk van je foto op aluminium kunt genieten!

Mijn betaling is mislukt, wat nu?
chevron-right

Als je betaling is mislukt, kan dit verschillende redenen hebben:

Er is een storing bij de betreffende bank
Wij adviseren je contact op te nemen met je bank of even af te wachten tot de storing is verholpen. Vervolgens kun je de betaling nogmaals proberen te plaatsen via 'Overschrijving via bank'.

Je hebt voor achteraf betalen gekozen, maar deze optie wordt niet geaccepteerd
Het kan voorkomen dat je nu niet gebruik kunt maken van de achteraf betalen functie. De reden hiervoor is dat Klarna (onze betaaldienst) een gegevenscontrole uitvoert voor ieder nieuw betaalverzoek. Deze toetsing bestaat uit het controleren van je (betaal)gegevens. Waarschijnlijk is er bij jou iets geconstateerd waardoor Klarna heeft besloten geen toestemming te geven voor achteraf betalen. Door het uitvoeren van deze professionele toetsing, gaat men potentieel misbruik van de achteraf betaaldienst tegen.

Wat als achteraf betalen niet lukt?
Als achteraf betalen niet lukt, dan kun je uiteraard gebruik maken van onze andere betaalmethodes:

- iDEAL
Je rekent je betaling snel en veilig af met iDEAL. Ga hiervoor opnieuw naar je winkelwagen en kies bij de laatste stap voor de betaaloptie iDEAL. Zodra wij je betaling hebben ontvangen, wordt je bestelling in productie genomen.
Via iDEAL betalen

- Overschrijving via bank
Via je eigen internetbankier programma kun je eenvoudig en veilig een bankoverschrijving doen. In de omschrijving van de overschrijving vul je je ordernummer in. Als je via een bankoverschrijving betaalt, duurt het ongeveer 1 à 2 werkdagen voordat wij je betaling hebben ontvangen. Zodra wij je betaling hebben ontvangen, wordt je fotoproduct in productie genomen. Een bankoverschrijving is gratis.

Bankgegevens
Rabobank 10.22.52.181 t.n.v. FotoOpAluminium.nl in Kollum
IBAN: NL02 RABO 0102 2521 81
BIC: RABONL2U

Is de kwaliteit van mijn foto voldoende?
chevron-right

Wil je graag een foto laten drukken, maar weet je niet of de kwaliteit van jouw foto toereikend is? Hieronder leggen wij jou uit hoe je een goede foto kunt aanleveren.

Aanleveren van een goede foto

We beginnen met goed nieuws: je foto is meestal geschikt voor een mooie afdruk. Belangrijk is wel dat je de juiste versie van je foto naar ons toestuurt. Programma’s als Facebook, Instagram, Whatsapp of Snapchat verkleinen de foto’s vaak, en maken ze daarmee minder geschikt voor grotere afdrukken. Voor kleinere producten (zie schema hieronder) kunnen dit soort foto’s wel worden gebruikt. Lees verder om te ontdekken hoe je de originele foto kunt sturen.

Originele foto

De foto die je moet hebben is eigenlijk de foto zoals die gemaakt is, vóórdat deze is doorgestuurd via social media. Heb je zelf de foto gemaakt, dan staat deze op je eigen telefoon of camera. Heb je de foto niet zelf gemaakt, vraag dan de maker om de foto per e-mail naar je door te sturen. Zij moeten na het openen van het e-mailprogramma bij het selecteren van de bijlage voor ‘bestand’ kiezen. Als je de keuze wordt geboden, kies dan altijd de grootste of originele versie, het liefst zonder bewerkingen. Stuur ons deze foto, dan maken wij de perfecte afdruk voor jou.

Pixelverhoudingen en bestandsgrootte

Bij het beoordelen van de fotokwaliteit kijken we met name naar de grootte van de afbeelding in verhouding tot de grootte van het product dat je wilt bestellen. Het beste is om te kijken naar de pixelverhoudingen. Je kunt de pixelverhoudingen van jouw foto als volgt vinden:

  • Windows: Ga met de muis/cursor op de foto staan en klik op de rechtermuisknop. Vervolgens zie je bij "Eigenschappen" --> "Details" de pixelbreedte en -hoogte van jouw foto staan.
  • Apple: Ga met de muis/cursor op de foto staan en klik op de rechtermuisknop. Vervolgens zie je bij "Toon info" --> "Afmetingen" de pixelbreedte en - hoogte van jouw foto staan.

Vergelijk deze gegevens met het schema hieronder. De pixelverhoudingen komen vaak niet helemaal overeen. Als het een verschil van 50-100 pixels is, stuur dan de foto gewoon naar ons door. In de meeste gevallen is deze dan alsnog goed genoeg om afgedrukt te worden. Mocht dat niet zo blijken, dan krijg je feedback van ons.

Hoe bekijk je dit via de mobiele telefoon?

Als je een foto via je mobiel uploadt naar onze site, zie je vaak alleen de afbeeldingsgrootte in Kilobytes (Kb) of Megabytes (Mb). Dat zegt zeker ook iets over de kwaliteit van de foto. Om de pixelverhouding te bekijken, raden we jou aan de foto door te sturen naar je pc. Kies, als je opties krijgt voor het versturen van de foto, altijd het grootste formaat/ware grootte.

In onderstaand schema zie je de richtlijnen voor het aanleveren van een goede foto per formaat. Voor kleine producten (zie hieronder) voldoet de grootte eigenlijk altijd. Twijfel je toch aan de kwaliteit, selecteer dan altijd tijdens het bestellen de optie fotocontrole. Mocht jouw foto onverhoopt niet van voldoende kwaliteit zijn, dan nemen we contact met je op.

Schema fotokwaliteit FotoOpAluminium.nl

Let op: de pixelverhoudingen van jouw foto komen vaak niet precies overeen met bovenstaande getallen; dit is een richtlijn.

Bestellen
Hoe plaats ik een foto op aluminium bestelling?
chevron-right

FotoOpAluminium.nl is dé specialist in foto op aluminium bedrukken. Plaats je bestelling eenvoudig, veilig en snel via de volgende stappen:

- Klik op de oranje bestelbutton 'Direct bestellen'.

- Kies je favoriete fotoproduct en klik op de bestelbutton onder dat product.

- Nu ben je in de besteltool. Je uploadt hier je foto vanaf je computer, Facebook, Instagram of Flickr.

- Je kiest vervolgens de opties van je fotoproduct.

- Ga naar de volgende stap en selecteer eventuele extra opties.

- Is je bestelling naar wens samengesteld? Voeg je product dan toe aan de winkelwagen.

- Je kunt ervoor kiezen nog een foto te bestellen, hiervoor doorloop je dezelfde stappen als hierboven.

- Heb je een kortingscode? Voer deze dan in en klik op 'Toepassen'.

- Ben je tevreden over je bestelling? Klik dan op 'Bestelling afronden'.

- Vul je persoonsgegevens en adres in.

- Betaal je bestelling via één van onze betaalopties.

- Je bestelling wordt binnen 3 werkdagen naar je huisadres verstuurd.

Ik heb geen orderbevestiging ontvangen, wat nu?
chevron-right

Als je een bestelling bij ons hebt geplaatst, ontvang je direct een orderbevestiging van ons.

Heb je de e-mail met orderbevestiging niet ontvangen? Waarschijnlijk is de bevestigingsemail dan in je Spambox (Ongewenste e-mail) terechtgekomen. Open deze box in je e-mailaccount en bekijk of het bericht daar tussen staat.

Is dit het geval, markeer het bericht dan als 'Geen spam' zodat eventuele volgende statusupdates direct in je Postvak IN verschijnen.

Staat de orderbevestiging ook niet in je Spambox? Neem dan even contact met ons op via het mailformulier. Wij sturen je dan alsnog een orderbevestiging.

Hoe wijzig of annuleer ik mijn bestelling?
chevron-right

Direct na het plaatsen van jouw bestelling wordt deze al in productie genomen. Hierdoor is het NIET mogelijk je bestelling te wijzigen of te annuleren.

Hoe kan ik een account aanmaken?
chevron-right

Wil je een account aanmaken op FotoOpAluminium.nl? Dat kan snel en gemakkelijk. De voordelen van een eigen account zijn:

- Sneller afrekenen

- Je kunt meerdere afleveradressen opgeven

- Je kunt vorige bestellingen bekijken

- Je hebt inzage in de status van je bestelling

> Account aanmaken

Ik ben mijn wachtwoord vergeten
chevron-right

Heb je een account maar ben je je wachtwoord vergeten? Geen probleem! Via onderstaande link vraag je gemakkelijk een nieuw wachtwoord aan. Je ontvangt na je aanvraag een e-mailbericht van ons met een link om je wachtwoord te wijzigen.

> Nieuw wachtwoord aanvragen

Levering
Verzendkosten
chevron-right

Onze verzendkosten hangen af van het formaat pakket waar je fotocadeau in verstuurd wordt. Hieronder vind je een duidelijk overzicht van al onze producten en hun verzendkosten.

Verzendkosten

- Bestellingen van minder dan € 60,-€ 5,99

- Bestellingen van € 60,- en meer GRATIS

- Alle cadeaubonnen worden GRATIS verzonden!

Verzendkosten buitenland

LET OP: wil jij je bestelling naar het buitenland verzenden? Bestel dan voor 12 uur, anders gaat de levertijd pas de volgende dag in! Dit geldt ook voor spoedbestellingen.

Bestellingen van minder dan € 60,-€ 6,99Bestellingen van € 60,- of meer GRATIS

Verzendkosten cadeaubon buitenland

Alle cadeaubonnen worden GRATIS verzonden!

Kan ik mijn bestelling ook naar het buitenland verzenden?
chevron-right

Wij kunnen onze fotoproducten ook verzenden naar het buitenland. Je fotoproduct wordt in dit geval binnen 7 werkdagen verstuurd. Wil je je fotoproduct in een ander land ontvangen? In de checkout kun je gemakkelijk aangeven in welk land jij je bestelling wilt ontvangen. Staat jouw land er niet bij of heb je vragen? Neem dan gerust contact met ons op.

LET OP: Wil jij je bestelling naar het buitenland verzenden? Bestel dan voor 12 uur, anders gaat de levertijd pas de volgende dag in! Dit geldt ook voor spoedbestellingen.

Wat is de status van mijn bestelling?
chevron-right

Je krijgt na iedere status-update een e-mail van ons. Ontvang je dit e-mailbericht niet? Wellicht is de mail in de 'Ongewenste mailbox' terechtgekomen. Heb je tijdens het bestellen een account bij ons aangemaakt? Dan kun je de status van je bestelling ook bekijken in je persoonlijke account. Log in met je e-mailadres en wachtwoord en je kunt direct de status van je bestelling bekijken.

Wat als ik niet thuis ben?
chevron-right

Onze fotoproducten worden geleverd door een externe vervoerspartner. Nadat je een e-mailbericht van ons hebt ontvangen met de melding dat je fotoproduct is verstuurd, wordt je order binnen ongeveer 2 werkdagen afgeleverd.

Als je niet thuis bent op het moment van levering zijn er twee opties:

- De chauffeur van onze vervoerder heeft een 'Niet thuis bericht' achtergelaten. Via de gegevens in dit bericht kun je een afspraak maken voor een nieuwe levering.

- De chauffeur van onze heeft een bericht achtergelaten dat je pakket is afgeleverd bij je buren.

Retourbeleid
chevron-right

Onze fotoproducten worden voor jou op maat gemaakt op basis van de door jou gekozen afbeelding, formaat, en jouw opties in onze besteltool, hierdoor vervalt het herroepingsrecht. Dit geldt ook voor afbeeldingen vanuit onze eigen collectie, of een gekozen foto op een partnerplatform. Uiteraard kun je het product retourneren wanneer je een gegronde klacht hebt over de kwaliteit, wanneer het product beschadigd is en/of wanneer er onderdelen missen. We willen je vragen dan de drie onderstaande stappen te volgen:

1. Breng ons op de hoogte!
Heb je een klacht? Opmerkingen of klachten over het product na ontvangst moeten binnen 3 werkdagen bij ons vermeld worden. Wij willen graag zo snel mogelijk je klacht afhandelen, zodat je snel kan genieten van je foto. Na het insturen van je opmerking of klacht, heb je binnen 24 uur van ons een reactie. Je kunt jouw klacht met bijbehorende foto sturen via ons mailformulier

2. Wij sturen je een retourlabel
Wij maken een retourlabel voor je aan. Dit label sturen wij je via de e-mail. Print dit label uit en plak dit op het retourpakketje. Lever vervolgens het pakketje in bij een DHL pakketshop.

3. Je ontvangt een nieuw fotoproduct, een waardebon of het aankoopbedrag retour.
Afhankelijk van jouw klacht en opmerkingen bieden wij jou binnen 3 werkdagen nadat het het product bij ons retour gekomen is, een passende oplossing in de vorm van een nieuw fotoproduct, een waardebon of het aankoopbedrag retour op jouw bankrekening.

Betaling
Betalen via iDeal
chevron-right

Betaal gemakkelijk, veilig en snel met iDEAL via je eigen bank. Het voordeel van iDEAL is dat wij je overschrijving direct ontvangen en je bestelling direct in behandeling kunnen nemen.

Via iDEAL betalen

Betalen via bankoverschrijving
chevron-right

Het is natuurlijk ook mogelijk om je bestelling te betalen via een overschrijving bij je eigen bank. Het nadeel van een overschrijving is dat de verwerkingstijd van de betaling langer is dan bij een iDEAL betaling. Wij nemen je bestelling pas in behandeling als het bedrag is bijgeschreven op onze bankrekening.

Toch graag een overschrijving via bank doen?
Vul in de omschrijving van de overschrijving je ordernummer in. Zodra wij jouw betaling hebben ontvangen, wordt je fotoproduct in productie genomen. Een bankoverschrijving is gratis.

Bankgegevens
Rabobank 10.22.52.181 t.n.v. FotoOpAluminium.nl in Kollum
IBAN: NL02 RABO 0102 2521 81
BIC: RABONL2U

Achteraf betalen
chevron-right

Je kunt je bestelling eventueel betalen via de optie 'Achteraf betalen'. Je hoeft dan je bestelling pas te betalen zodra je deze hebt ontvangen (binnen 14 dagen na ontvangen van factuur). Het verschil met een overschrijving via bank is dat wij je bestelling direct in productie nemen en dus niet je betaling eerst binnen hoeven te hebben. Onze betalingspartner Klarna zorgt voor een vertrouwde afhandeling van je betaling.

Achteraf betaling is mislukt
Het kan voorkomen dat je nu niet gebruik kunt maken van de achteraf betalen functie. De reden hiervoor is dat Klarna (onze betaaldienst) een gegevenscontrole uitvoert voor ieder nieuw betaalverzoek. Deze toetsing bestaat uit het controleren van je (betaal)gegevens.

Waarschijnlijk is er bij jou iets geconstateerd waardoor Klarna heeft besloten geen toestemming te geven voor het achteraf betalen. Door het uitvoeren van deze professionele toetsing, gaat men potentieel misbruik van de achteraf betaaldienst tegen.

Als achteraf betalen niet lukt, dan kun je uiteraard gebruik maken van onze andere betaalmethodes:

- iDEAL (zie beschrijving hieronder)
- Overschrijving via bank (zie beschrijving hieronder)

Ik wil mijn betaling nu plaatsen via iDEAL (je bestelling wordt direct in productie genomen)
Je rekent je betaling snel en veilig af met iDEAL. Ga hiervoor opnieuw naar je winkelwagen en kies bij de laatste stap voor de betaaloptie iDEAL. Zodra wij je betaling hebben ontvangen, wordt je bestelling in productie genomen.

Via iDEAL betalen

Ik wil mijn betaling nu doen via een bankoverschrijving (je bestelling nemen wij in productie zodra wij de betaling hebben ontvangen)
Via je eigen internetbankier programma kun je eenvoudig en veilig een bankoverschrijving doen. In de omschrijving van de overschrijving vul je je ordernummer in. Als je via een bankoverschrijving betaalt, duurt het ongeveer 1 à 2 werkdagen voordat wij je betaling hebben ontvangen. Zodra wij je betaling hebben ontvangen, wordt je fotoproduct in productie genomen. Een bankoverschrijving is gratis.

Bankgegevens
Rabobank 10.22.52.181 t.n.v. FotoOpAluminium.nl in Kollum
IBAN: NL02 RABO 0102 2521 81
BIC: RABONL2U

Factuur ontvangen
chevron-right

Als je een bestelling bij ons plaatst, ontvang je automatisch een factuur van je bestelling. Deze factuur is als bijlage bijgevoegd bij je orderbevestiging. Heb je onverhoopt geen factuur ontvangen? Neem dan contact op via het mailformulier. Onze Klantenservice stuurt je dan even een nieuwe factuur.

Vragen over foto op aluminium
Is aluminium het zelfde als dibond?
chevron-right

Dat is niet per definitie het geval. Aluminium is er in veel verschillende soorten en maten verkrijgbaar. Dibond is er daar een van. Dibond heeft een toplaag van aluminium. Maar dibond is een sandwichpaneel en bestaat uit meerdere lagen. De middelste laag is van een soort kunststof en de achterste is weer van aluminium.

Zie je de aluminium kleur en structuur op mijn aluminium foto?
chevron-right

Alleen wanneer je gaat voor de geborstelde variant van jouw foto op aluminium, is aan de voorkant een duidelijke aluminium structuur en kleur te zien!

Hoe maak je een foto op aluminium schoon?
chevron-right

Je kunt je foto op aluminium afnemen met een droge of natte doek. Wees voorzichtig met schoonmaakmiddelen, want de bestandsdelen hiervan zouden de inkt aan kunnen tasten!

Hoe hang je een foto op aluminium op?
chevron-right

Als je het ophangsysteem hebt bevestigd op je foto op aluminium, is het noodzakelijk dat je deze eerst 24 uur laat uitharden. Daarnaast is het verstandig de ondergrond eerst te ontvetten. Hierdoor blijft het ophangsysteem op z'n plaats.

Klantenservice
Klachten
chevron-right

Wij hopen het niet, maar het kan natuurlijk voorkomen dat je een klacht hebt over onze producten of dienstverlening. Dien je klacht dan binnen 3 werkdagen bij ons in, zodat we je zo snel mogelijk tegemoet kunnen komen. Wij doen er alles aan om je met een tevreden gevoel aan ons terug te laten denken, daarom ontvangen we je klacht graag! Je klacht ontvangen wij graag via ons mailformulier
We vragen je vriendelijk een (of meerdere) foto ('s) van je fotoproduct bij te voegen zodat we je klacht direct in behandeling kunnen nemen. Op werkdagen heb je binnen 24 uur een reactie op je bericht.

Contactpagina

Bereikbaarheid
chevron-right

Op werkdagen zijn wij telefonisch bereikbaar van 8:30 uur tot 16:00 uur. Heb je een e-mailbericht gestuurd? Dan kun je daar op werkdagen binnen 24 uur een reactie op verwachten.

Algemene voorwaarden
chevron-right

Onze Algemene voorwaarden kun je vinden via de onderstaande link.

Algemene Voorwaarden

Bescherming persoonsgegevens
chevron-right

Als je een bestelling plaatst in een webshop, wil je natuurlijk dat er vertrouwelijk om wordt gegaan met je gegevens. Wij beloven dat wij uiterst zorgvuldig met je gegevens en beeldmateriaal omgaan.

Natuurlijk hebben we wel wat gegevens van je nodig om je bestelling in orde te maken en bij je af te kunnen leveren.

Welke gegevens hebben we van je nodig?

Voor- en achternaam: wij hebben je naam nodig om je bestelling op te kunnen slaan en te kunnen versturen en je eventueel verder te helpen als je een vraag hebt.

Adres en woonplaats: je adres en woonplaats hebben wij uiteraard nodig om je bestelling netjes en op tijd op het gewenste adres af te kunnen leveren.

Telefoonnummer: mochten er onverhoopt vragen ontstaan over je bestelling, dan nemen wij bij twijfel even contact met je op.

E-mailadres: je e-mailadres ontvang je van ons een bestelbevestiging en een link waarmee je je bestelling kunt volgen. Handig om op de hoogte te blijven dus!

Beveiligde bestel- en betaalomgeving
chevron-right

Wij snappen als geen ander hoe belangrijk het is dat je veilig en verantwoord een bestelling plaatst en betaalt. Daarom is ons bestel- en betaalsysteem voorzien van een beveiliging, een zogenoemde 'SSL-verbinding'. Zo kunnen anderen niet 'stiekem' met je meekijken. Om met SSL te betalen heb je geen speciale software nodig. Je herkent een veilige SSL-verbinding aan het groene slotje bovenin je browser.

Gebruik codes en vouchers
Bestellen met een kortingscode
chevron-right

Ga naar de website die op de voucher of waardebon wordt genoemd

Start het bestelproces en doorloop zorgvuldig alle stappen

Tegen meerkosten kan je vaak een ander formaat, variant of extra opties kiezen

Nadat de bestelling in de winkelmand is geplaatst, vult je de waardeboncode in. Neem deze zorgvuldig over of kopieer deze rechtstreeks van de voucher of waardebon. Let erop dat je geen spaties mee kopieert. Vergeet niet op ‘pas toe’ te klikken!

Rond de betaling af en het product is besteld.

Als de code niet werkt
chevron-right

Er kunnen verschillende redenen zijn waarom jouw code niet werkt.

- De code werkte eerste wel, maar nu niet meer nadat je het betaalscherm vroegtijdig hebt verlaten. In dit geval wordt jouw code automatisch geactiveerd binnen 45 minuten. Helaas moet je dus even geduld hebben

- De code is foutief overgenomen of gekopieerd. Let er bij het kopiëren op dat je geen spatie vóór of achter de code mee kopieert

- Mocht 1 van bovenstaande redenen niet aan de orde zijn en werkt jouw code nog steeds niet? Neem dan contact op via ons contactformulier

Meer dan 1 waardebon gebruiken in dezelfde bestelling
chevron-right

Je kunt per bestelling 1 waardebon gebruiken. Je moet dus voor elk product een nieuwe bestelling plaatsen en het hele bestelproces doorlopen. Dat staat in de voorwaarden van de partij waar je de code hebt gewonnen of gekocht. Extra opties die je bestelt worden wel in dezelfde zending aangeboden.


Is dit niet het juiste antwoord op je vraag, neem dan contact met ons op

Als de factuur niet klopt
chevron-right

Als je denkt dat de factuur niet klopt, doe dan eerst een aantal checks voordat je contact opneemt met ons.

- Check of het bestelde product exact overeenkomt met het product dat op de voucher of waardebon staat

- Check of het verschil komt door eventueel bestelde extra opties

- Check de verzendkosten. Zoals in de voorwaarden genoemd betaal je die altijd bij de partij die het product levert.

Als je nog steeds denkt dat de factuur niet klopt, neem dan contact met ons op.

Kiezen van een ander formaat of variant
chevron-right

Het is mogelijk om tegen bijbetaling een ander formaat of variant te kiezen. Bij een goedkoper formaat of variant worden géén kosten teruggestort.

Geldigheid van de voucher
chevron-right

De code is meestal 3 maand geldig, de geldigheidsdatum staat op de waardebon. Vaak is de code nog wat langer geldig, we raden je aan de code altijd even te proberen voor dat u contact opneemt.