• Uniek fotoproduct!
  • Onze klantenservice is op werkdagen bereikbaar via: 085-4013303

Een moment geduld aub..

Service

Vragen over foto op aluminium

Wij helpen je graag verder met al je vragen! Op onze website proberen we zoveel mogelijk van je vragen te beantwoorden. Toch kun je altijd met een vraag blijven zitten, waar je geen antwoord op kunt vinden. Daarom hebben we hieronder de meestgestelde vragen voor je op een rijtje gezet en er antwoord opgegeven! De klantenservice hoopt je op deze manier te kunnen helpen.

Meest gestelde vragen

Je vraag is nog niet beantwoord?

Neem dan contact met ons op!

✉ info@FotoOpAluminium.nl

✆ 085-4013303
(Ma t/m Vrij: 08.00-12.00 | 13.00-17.00 | 18.30-21.00)

Meest gestelde vragen

Levertijd foto op aluminium

Levertijd standaard

Je foto op aluminium wordt na goedkeuring op kwaliteit van jouw foto binnen 3 werkdagen verstuurd. Onze vervoerder levert uitsluitend op werkdagen en niet op zaterdag. In onderstaand schema kun je zien wanneer je foto uiterlijk wordt verzonden.

LET OP: als je na 14.00 bestelt, gaat de levertijd pas de volgende werkdag in!

Standaard verzending Binnen 3 werkdagen verstuurd
Bestelling geplaatst op: Bestelling uiterlijk verstuurd op:
Maandag Donderdag
Dinsdag Vrijdag
Woensdag Maandag
Donderdag Dinsdag
Vrijdag Woensdag
Zaterdag Donderdag
Zondag Donderdag

SPOED order Binnen 1 werkdagen verstuurd
Bestelling geplaatst op: Bestelling uiterlijk verstuurd:
Maandag Dinsdag
Dinsdag Woensdag
Woensdag Donderdag
Donderdag Vrijdag
Vrijdag Maandag
Zaterdag Dinsdag
Zondag Dinsdag

Levertijd geborsteld aluminium

Voor geborsteld aluminium geldt een afwijkende levertijd van 5 werkdagen. Bij geborsteld aluminium is het niet mogelijk om een SPOEDlevering te plaatsen.


LET OP: de levertijd van je bestelling gaat in zodra wij je bestelling + betaling hebben ontvangen.
Heb je betaald via 'Overschrijving via bank'? Dan kan het enkele werkdagen duren voordat wij je betaling hebben ontvangen en je foto in productie nemen. Bestellingen die betaald zijn via iDEAL en Achteraf betalen, worden direct in productie genomen. LET OP: de levertijd van een collage gaat in nadat je akkoord hebt gegeven op het ontwerp dat wij hebben gemaakt.

Bestellingen met daarin producten groter dan 180x100 cm hebben een langere levertijd. Deze bestellingen worden binnen 10 werkdagen verstuurd. Als je kiest voor de spoedoptie bij een groter formaat, dan zal je order binnen 7 tot 10 werkdagen verstuurd worden. Heb je je order eerder nodig, dan kun je contact opnemen met de klantenservice.

LET OP: wil jij je bestelling naar het buitenland verzenden? Bestel dan voor 12 uur, anders gaat de levertijd pas de volgende dag in! Dit geldt ook voor spoedbestellingen.

terug naar overzicht

Wat is de status van mijn bestelling?

Je krijgt na iedere status-update een e-mail van ons. Ontvang je dit e-mailbericht niet? Wellicht is de mail in de 'Ongewenste mailbox' terechtgekomen. Heb je tijdens het bestellen een account bij ons aangemaakt? Dan kun je de status van je bestelling ook bekijken in je persoonlijke account. Log in met je e-mailadres en wachtwoord en je kunt direct de status van je bestelling bekijken.

terug naar overzicht

Ik heb geen orderbevestiging ontvangen

Als je een bestelling bij ons hebt geplaatst, ontvang je direct een orderbevestiging van ons. Heb je de e-mail met orderbevestiging niet ontvangen? Waarschijnlijk is de bevestigingsemail dan in je Spambox (Ongewenste e-mail) terechtgekomen. Open deze box in je e-mailaccount en bekijk of het bericht daar tussenstaat. Is dit het geval, markeer het bericht dan als 'Geen spam' zodat eventuele volgende statusupdates direct in je Postvak IN verschijnen.

terug naar overzicht

Ik kan mijn bestelling niet afronden

Het is mogelijk dat het door een foutmelding of een instelling van je browser niet mogelijk is om je bestelling af te ronden. In dat geval adviseren wij je contact op te nemen met onze klantenservice via info@FotoOpAluminium of telefoonnummer 085-4013303. Vermeld in je e-mail welke foutmelding je krijgt en voeg als het mogelijk is een screenshot of foto van je scherm toe aan je bericht. Onze medewerkers zullen dan samen met jou je bestelling alsnog afronden, zodat je zo snel mogelijk van je foto op aluminium kunt genieten!

terug naar overzicht

Mijn betaling is mislukt, wat nu?

Als je betaling is mislukt, kan dit verschillende redenen hebben:

  • Er is een storing bij de betreffende bank
    Wij adviseren je contact op te nemen met je bank of even af te wachten tot de storing is verholpen. Vervolgens kun je de betaling nogmaals proberen te plaatsen via 'Overschrijving via bank'.
  • Je hebt voor achteraf betalen gekozen, maar deze optie wordt niet geaccepteerd
    Het kan voorkomen dat je nu niet gebruik kunt maken van de achteraf betalen functie. De reden hiervoor is dat Buckaroo (onze betaaldienst) een gegevenscontrole uitvoert voor ieder nieuw betaalverzoek. Deze toetsing bestaat uit het controleren van je (betaal)gegevens. Waarschijnlijk is er bij jou iets geconstateerd waardoor Buckaroo heeft besloten geen toestemming te geven voor achteraf betalen. Door het uitvoeren van deze professionele toetsing, gaat men potentieel misbruik van de achteraf betaaldienst tegen. Buckaroo hanteert een strikt privacybeleid, zoals omschreven in haar privacystatement.
  • Wat als achteraf betalen niet lukt?
    Als achteraf betalen niet lukt, dan kun je uiteraard gebruik maken van onze andere betaalmethodes:

- iDEAL
Je rekent je betaling snel en veilig af met iDEAL. Ga hiervoor opnieuw naar je winkelwagen en kies bij de laatste stap voor de betaaloptie iDEAL. Zodra wij je betaling hebben ontvangen, wordt je bestelling in productie genomen.
> Via iDEAL betalen

- Overschrijving via bank
Via je eigen internetbankier programma kun je eenvoudig en veilig een bankoverschrijving doen. In de omschrijving van de overschrijving vul je je ordernummer in. Als je via een bankoverschrijving betaalt, duurt het ongeveer 1 à 2 werkdagen voordat wij je betaling hebben ontvangen. Zodra wij je betaling hebben ontvangen, wordt je fotoproduct in productie genomen. Een bankoverschrijving is gratis.

Bankgegevens
Rabobank 10.22.52.181 t.n.v. FotoOpAluminium.nl in Kollum
IBAN: NL02 RABO 0102 2521 81
BIC: RABONL2U

terug naar overzicht

Is de kwaliteit van mijn foto voldoende?

Je wilt natuurlijk dat je foto zo scherp mogelijk wordt afgedrukt op aluminium. De kwaliteit van je foto speelt hierin een belangrijke rol. Als je een grote foto bestelt, is de kwaliteit belangrijker dan wanneer je een kleiner formaat bestelt. Een foto wordt namelijk 'uitgerekt' als deze groot wordt afgedrukt. Bij een matige fotokwaliteit kan de foto dan minder scherp worden. Een foto die afgedrukt wordt op aluminium, kan ook heel mooi uitkomen als deze iets wazig is. Twijfel je over de kwaliteit van je foto? Stuur dan vrijblijvend een e-mail naar onze klantenservice. In de e-mail vermeld je welk formaat je graag wilt bestellen. Je foto voeg je als bijlage bij. Je e-mail kun je sturen naar info@FotoOpAluminium.nl. Onze medewerkers geven je graag advies!

terug naar overzicht

Kan ik mijn foto op aluminium ook buiten ophangen?

Zoals je wellicht op onze website heeft gezien, verkopen wij twee soorten foto op aluminium. Een die geschikt is voor binnen en een die geschikt is voor buiten. Wanneer jij je foto op dibond bestelt, kunt je de keuze maken voor buiten, zodat deze tegen alle weersomstandigheden buiten kan hangen.

terug naar overzicht

Bestellen

Hoe plaats ik een foto op aluminium bestelling?

FotoOpAluminium.nl is dé specialist in foto op aluminium bedrukken. Plaats je bestelling eenvoudig, veilig en snel via de volgende stappen:

  • Klik op de oranje bestelbutton 'Direct bestellen'.
  • Kies je favoriete fotoproduct en klik op de bestelbutton onder dat product.
  • Nu ben je in de besteltool. Je uploadt hier je foto vanaf je computer, Facebook, Instagram of Flickr.
  • Je kiest vervolgens de opties van je fotoproduct.
  • Ga naar de volgende stap en selecteer eventuele extra opties.
  • Is je bestelling naar wens samengesteld? Voeg je product dan toe aan de winkelwagen.
  • Je kunt ervoor kiezen nog een foto te bestellen, hiervoor doorloop je dezelfde stappen als hierboven.
  • Heb je een kortingscode? Voer deze dan in en klik op 'Toepassen'.
  • Ben je tevreden over je bestelling? Klik dan op 'Bestelling afronden'.
  • Vul je persoonsgegevens en adres in.
  • Betaal je bestelling via één van onze betaalopties.
  • Je bestelling wordt binnen 3-5 werkdagen naar je huisadres verstuurd.

terug naar overzicht

Ik heb geen orderbevestiging ontvangen, wat nu?

Als je een bestelling bij ons hebt geplaatst, ontvang je direct een orderbevestiging van ons. Heb je de e-mail met orderbevestiging niet ontvangen? Waarschijnlijk is de bevestigingsemail dan in je Spambox (Ongewenste e-mail) terechtgekomen. Open deze box in je e-mailaccount en bekijk of het bericht daar tussen staat. Is dit het geval, markeer het bericht dan als 'Geen spam' zodat eventuele volgende statusupdates direct in je Postvak IN verschijnen. Staat de orderbevestiging ook niet in je Spambox? Neem dan even contact met ons op via info@FotoOpAluminium.nl of telefoonnummer 085-4013303. Wij sturen je dan alsnog een orderbevestiging.

terug naar overzicht

Hoe wijzig of annuleer ik mijn bestelling?

Mocht je onverhoopt je bestelling willen wijzigen of annuleren, dan adviseren wij je contact op te nemen met onze klantenservice. Als je foto al in productie is genomen, is het NIET mogelijk je bestelling te wijzigen of te annuleren.

terug naar overzicht

Hoe kan ik een account aanmaken?

Wil je een account aanmaken op FotoOpAluminium.nl? Dat kan snel en gemakkelijk. De voordelen van een eigen account zijn:

  • Sneller afrekenen
  • Je kunt meerdere afleveradressen opgeven
  • Je kunt vorige bestellingen bekijken
  • Je hebt inzage in de status van je bestelling

> Account aanmaken

terug naar overzicht

Ik ben mijn wachtwoord vergeten

Heb je een account maar ben je je wachtwoord vergeten? Geen probleem! Via onderstaande link vraag je gemakkelijk een nieuw wachtwoord aan. Je ontvangt na je aanvraag een e-mailbericht van ons met een link om je wachtwoord te wijzigen.

> Nieuw wachtwoord aanvragen

terug naar overzicht

Levering

Levertijd

Levertijd muurdecoratie

Onze muurdecoratie producten worden zo snel mogelijk naar je verstuurd! Daarnaast heb je de mogelijkheid om een spoedbestelling te plaatsen. Jouw product wordt dan binnen 1-3 dagen verstuurd! Bekijk het schema hieronder om te kijken hoe snel jij jouw gekozen product in huis kan hebben! 

LET OP: wil jij je bestelling naar het buitenland verzenden? Bestel dan voor 12 uur, anders gaat de levertijd pas de volgende dag in! Dit geldt ook voor spoedbestellingen.

  Standaard werkdagen Spoedbestelling (alleen mogelijk bij standaard & middelgroot pakket)
Canvas (standaard formaat) 3 1
Canvas (middelgroot & groot formaat), hout, plexiglas 4 3
Forex 4 2
Acrylaatblok, houtblok 5 3
Poster, tuinposter en aluminium 3 1
Cadeaubon 1 -

Levertijd fotocadeaus

Standaard werkdagen Spoedbestelling
Alle fotocadeaus 2 1

Voorwaarden SPOEDbestelling

  • Mogelijk voor alle materialen en alle formaten, behalve 'groot pakket' (groter dan 170x90 cm)
  • Je betaalt het standaard pakket + 20% van de orderwaarde extra

terug naar overzicht

Verzendkosten

Onze verzendkosten hangen af van het formaat pakket waar je fotocadeau in verstuurd wordt. Hieronder vind je een duidelijk overzicht van al onze producten en hun verzendkosten. Per extra besteld product rekenen wij € 1,- extra verzendkosten.

Verzendkosten muurdecoratie

Standaard pakket (120x80 cm en 100x100 cm) € 5,95
Middelgroot pakket (formaten tot 170x90) € 9,95
Groot pakket (formaten groter dan 170x90) €15,95


Verzendkosten fotocadeaus

Sleutelhanger, muismat, tegel, onderzetter € 2,95
Mok en overige fotocadeaus € 3,95
Cadeaubon GRATIS

Verzendkosten muurdecoratie België

LET OP: wil jij je bestelling naar het buitenland verzenden? Bestel dan voor 12 uur, anders gaat de levertijd pas de volgende dag in! Dit geldt ook voor spoedbestellingen. Ook voor België geldt: bestel je meerdere producten? Dan rekenen wij € 1,- extra per besteld product.

Standaard pakket (120x80 cm en 100x100 cm) € 6,95
Middelgroot pakket (formaten tot 170x90) € 10,95
Groot pakket (formaten groter dan 170x90) € 16,95

Verzendkosten fotocadeaus België

Sleutelhanger, muismat, tegel, onderzetter € 3,95
Mok en overige fotocadeaus € 4,95
Cadeaubon GRATIS

terug naar overzicht

Kan ik mijn bestelling ook naar het buitenland verzenden?

Wij kunnen onze fotoproducten ook verzenden naar het buitenland. Je fotoproduct wordt in dit geval binnen 7 werkdagen verstuurd. Wil je je fotoproduct in een ander land ontvangen? In de checkout kun je gemakkelijk aangeven in welk land jij je bestelling wilt ontvangen. Staat jouw land er niet bij of heb je vragen? Neem dan gerust contact met ons op.

LET OP: wil jij je bestelling naar het buitenland verzenden? Bestel dan voor 12 uur, anders gaat de levertijd pas de volgende dag in! Dit geldt ook voor spoedbestellingen.

terug naar overzicht

Wat is de status van mijn bestelling?

Je krijgt na iedere status-update een e-mail van ons. Ontvang je dit e-mailbericht niet? Wellicht is de mail in de 'Ongewenste mailbox' terechtgekomen. Heb je tijdens het bestellen een account bij ons aangemaakt? Dan kun je de status van je bestelling ook bekijken in je persoonlijke account. Log in met je e-mailadres en wachtwoord en je kunt direct de status van je bestelling bekijken.

terug naar overzicht

Wat als ik niet thuis ben?

Je kunt zelf voorzorgsmaatregelen nemen, door met één van je buren iets te regelen. Op die manier kan onze bezorger de foto op aluminium bij de betreffende buurman of buurvrouw afleveren. Je maakt dit kenbaar door een briefje op te hangen! Je kunt bij het plaatsen van je bestelling ook een ander afleveradres opgeven. LET OP: na het plaatsen van je bestelling, kun je het adres niet meer wijzigen.

terug naar overzicht

Retourbeleid

Onze fotoproducten worden voor jou op maat gemaakt op basis van jouw geüploade foto en jouw keuzes in onze besteltool. Uiteraard kun je het product retourneren wanneer je niet tevreden bent over de kwaliteit, wanneer het product beschadigd is en/of wanneer er onderdelen missen. We willen je vragen dan de drie onderstaande stappen te volgen:

1. Breng ons op de hoogte!
Heb je een klacht? Opmerkingen of klachten over het product na ontvangst moeten binnen 3 werkdagen bij ons vermeld worden. Wij willen graag zo snel mogelijk je klacht afhandelen, zodat je snel kan genieten van je foto. Na het insturen van je opmerking of klacht, heb je binnen 24 uur van ons een reactie. Je kunt jouw klacht met bijbehorende foto sturen naar volgend e-mailadres: info@fotoopaluminium.nl.

2. Wij sturen je een retourlabel
Wij maken een retourlabel voor je aan. Dit label sturen wij je via de e-mail. Print dit label uit en plak dit op het retourpakketje. Lever vervolgens het pakketje in bij een DHL pakketshop.

3. Je ontvangt een nieuw fotoproduct, een waardebon of het aankoopbedrag retour.
Afhankelijk van jouw klacht en opmerkingen bieden wij jou binnen 3 werkdagen nadat het het product bij ons retour gekomen is, een passende oplossing in de vorm van een nieuw fotoproduct, een waardebon of het aankoopbedrag retour op jouw bankrekening.

terug naar overzicht

Betaling

Betalen via ideal

Betaal gemakkelijk, veilig en snel met iDEAL via je eigen bank. Het voordeel van iDEAL is dat wij je overschrijving direct ontvangen en je bestelling direct in behandeling kunnen nemen.

> Via iDEAL betalen

terug naar overzicht

Betalen via bankoverschrijving

Het is natuurlijk ook mogelijk om je bestelling te betalen via een overschrijving bij je eigen bank. Het nadeel van een overschrijving is dat de verwerkingstijd van de betaling langer is dan bij een iDEAL betaling. Wij nemen je bestelling pas in behandeling als het bedrag is bijgeschreven op onze bankrekening.

Toch graag een overschrijving via bank doen?
Vul in de omschrijving van de overschrijving je ordernummer in. Zodra wij jouw betaling hebben ontvangen, wordt je fotoproduct in productie genomen. Een bankoverschrijving is gratis.

Bankgegevens
Rabobank 10.22.52.181 t.n.v. FotoOpAluminium.nl in Kollum
IBAN: NL02 RABO 0102 2521 81
BIC: RABONL2U

terug naar overzicht

Achteraf betalen

Je kunt je bestelling eventueel betalen via de optie 'Achteraf betalen'. Je hoeft dan je bestelling pas te betalen zodra je deze hebt ontvangen (binnen 14 dagen na ontvangen van factuur). Het verschil met een overschrijving via bank is dat wij je bestelling direct in productie nemen en dus niet je betaling eerst binnen hoeven te hebben. Onze betalingspartner Afterpay zorgt voor een vertrouwde afhandeling van je betaling.

Achteraf betaling is mislukt
Het kan voorkomen dat je nu niet gebruik kunt maken van de achteraf betalen functie. De reden hiervoor is dat Afterpay (onze betaaldienst) een gegevenscontrole uitvoert voor ieder nieuw betaalverzoek. Deze toetsing bestaat uit het controleren van je (betaal)gegevens. Waarschijnlijk is er bij jou iets geconstateerd waardoor Afterpay heeft besloten geen toestemming te geven voor het achteraf betalen. Door het uitvoeren van deze professionele toetsing, gaat men potentieel misbruik van de achteraf betaaldienst tegen. Afterpay hanteert een strikt privacybeleid, zoals omschreven in haar privacystatement.

Als achteraf betalen niet lukt, dan kun je uiteraard gebruik maken van onze andere betaalmethodes:

- iDEAL (zie beschrijving hieronder)
- Overschrijving via bank (zie beschrijving hieronder)

Ik wil mijn betaling nu plaatsen via iDEAL (je bestelling wordt direct in productie genomen)
Je rekent je betaling snel en veilig af met iDEAL. Ga hiervoor opnieuw naar je winkelwagen en kies bij de laatste stap voor de betaaloptie iDEAL. Zodra wij je betaling hebben ontvangen, wordt je bestelling in productie genomen.

> Via iDEAL betalen

Ik wil mijn betaling nu doen via een bankoverschrijving (je bestelling nemen wij in productie zodra wij de betaling hebben ontvangen)
Via je eigen internetbankier programma kun je eenvoudig en veilig een bankoverschrijving doen. In de omschrijving van de overschrijving vul je je ordernummer in. Als je via een bankoverschrijving betaalt, duurt het ongeveer 1 à 2 werkdagen voordat wij je betaling hebben ontvangen. Zodra wij je betaling hebben ontvangen, wordt je fotoproduct in productie genomen. Een bankoverschrijving is gratis.

Bankgegevens
Rabobank 10.22.52.181 t.n.v. CanvasCompany.nl in Kollum
IBAN: NL02 RABO 0102 2521 81
BIC: RABONL2U

terug naar overzicht

Factuur ontvangen

Als je een bestelling bij ons plaatst, ontvang je automatisch een factuur van je bestelling. Deze factuur is als bijlage bijgevoegd bij je orderbevestiging. Heb je onverhoopt geen factuur ontvangen? Stuur dan even een e-mailbericht naar info@fotoopaluminium.nl. Onze Klantenservice stuurt je dan even een nieuwe factuur.

terug naar overzicht

Vragen over foto op aluminium

Is aluminium het zelfde als dibond?

Dat is niet per definitie het geval. Aluminium is er in veel verschillende soorten en maten verkrijgbaar. Dibond is er daar een van. Dibond heeft een toplaag van aluminium. Maar dibond is een sandwichpaneel en bestaat uit meerdere lagen. De middelste laag is van een soort kunststof en de achterste is weer van aluminium.

terug naar overzicht

Zie je de aluminium kleur en structuur op mijn aluminium foto?

Alleen wanneer je gaat voor de geborstelde variant van jouw foto op aluminium, is aan de voorkant een duidelijke aluminium structuur en kleur te zien!

terug naar overzicht

Hoe maak je een foto op aluminium schoon?

Je kunt je foto op aluminium afnemen met een droge of natte doek. Wees voorzichtig met schoonmaakmiddelen, want de bestandsdelen hiervan zouden de inkt aan kunnen tasten!

terug naar overzicht

Hoe hang je een foto op aluminium op?

Als je het ophangsysteem hebt bevestigd op je foto op aluminium, is het noodzakelijk dat je deze eerst 24 uur laat uitharden. Daarnaast is het verstandig de ondergrond eerst te ontvetten. Hierdoor blijft het ophangsysteem op z'n plaats.

terug naar overzicht

Klantenservice

Klachten

Wij hopen het niet, maar het kan natuurlijk voorkomen dat je een klacht hebt over onze producten of dienstverlening. Dien je klacht dan binnen 3 werkdagen bij ons in, zodat we je zo snel mogelijk tegemoet kunnen komen. Wij doen er alles aan om je met een tevreden gevoel aan ons terug te laten denken, daarom ontvangen we je klacht graag! Je klacht ontvangen wij graag per e-mail: info@fotoopaluminium.nl
We vragen je vriendelijk een (of meerdere) foto ('s) van je fotoproduct bij te voegen zodat we je klacht direct in behandeling kunnen nemen. Op werkdagen heb je binnen 24 uur een reactie op je bericht.

> Contactpagina

terug naar overzicht

Bereikbaarheid

Op werkdagen zijn wij telefonisch bereikbaar van 8:00 uur tot 12:00 uur, van 13.00 tot 17.00 uur en van 18.30-21.00 uur. Heb je een e-mailbericht gestuurd? Dan kun je daar op werkdagen binnen 24 uur een reactie op verwachten.

terug naar overzicht

Algemene voorwaarden

Onze Algemene voorwaarden kun je vinden via de onderstaande link.

> Algemene Voorwaarden

terug naar overzicht

Bescherming persoonsgegevens

Als je een bestelling plaatst in een webshop, wil je natuurlijk dat er vertrouwelijk om wordt gegaan met je gegevens. Wij beloven dat wij uiterst zorgvuldig met je gegevens en beeldmateriaal omgaan.

Natuurlijk hebben we wel wat gegevens van je nodig om je bestelling in orde te maken en bij je af te kunnen leveren.

Welke gegevens hebben we van je nodig?

Voor- en achternaam: wij hebben je naam nodig om je bestelling op te kunnen slaan en te kunnen versturen en je eventueel verder te helpen als je een vraag hebt.

Adres en woonplaats: je adres en woonplaats hebben wij uiteraard nodig om je bestelling netjes en op tijd op het gewenste adres af te kunnen leveren.

Telefoonnummer: mochten er onverhoopt vragen ontstaan over je bestelling, dan nemen wij bij twijfel even contact met je op.

E-mailadres: je e-mailadres ontvang je van ons een bestelbevestiging en een link waarmee je je bestelling kunt volgen. Handig om op de hoogte te blijven dus!

terug naar overzicht

Beveiligde bestel- en betaalomgeving

Wij snappen als geen ander hoe belangrijk het is dat je veilig en verantwoord een bestelling plaatst en betaalt. Daarom is ons bestel- en betaalsysteem voorzien van een beveiliging, een zogenoemde 'SSL-verbinding'. Zo kunnen anderen niet 'stiekem' met je meekijken. Om met SSL te betalen heb je geen speciale software nodig. Je herkent een veilige SSL-verbinding aan het groene slotje bovenin je browser.

terug naar overzicht